Welcome to my blog :)

rss

2010. január 30., szombat

BARÁTOK!!!

2010. 01. 30.


Egy valamire azért rájöttem a betegségem során. És nem a beszélő fűnyíró előnyeire. Nem, arra, hogy az ember életében az egyik legfontosabb személyek a barátok. Persze ne felejtsük el az orvosokat és a kozmetikusokat se. Ők is fontosak. De legjobb barátokból csak pár darab van, és ők örökre velünk maradnak. Az orvosok viszont meg csak úgy nyüzsögnek. Bárhova nézek, mindenhol csak orvosokat látok. Azonban ők gondolnak egyet és elmennek külföldre dolgozni. Itt hagynak, átpasszolnak egy másik dokinak. Mindegyik ilyen. Nincs kivétel.
Visszatérve a barátokhoz, én szerencsésnek mondhatom magam ezen a téren. Szeptemberben rátaláltam a legjobb barátaimra. És nem csak egyre, hanem több személyre is. Mindenben számíthatok a segítségükre. Ha kell, veled csiszolják a korlátot az élet lépcsőjén, vagy tanárok matekból, amikor már egyáltalán nem érted azokat a hülye függvényeket. De ha arra van szükséged, akkor hajnalig győzködnek arról, hogy nem fogsz még hatvan évesen is egyedül olvasgatni. Mindent megtesznek a boldogságodért. És a legszebb az, hogy te is megteszed értük ugyan ezt. A legcsodásabb az, amikor szavak nélkül is megértjük egymást. Csak ők ismerik az igazi énedet, nekik öntöd ki a szívedet. Ha bármi butaságot teszel, nem ítélnek el érte. Nem, ők mind végig ott állnak melletted és bíztatnak. Ezért is szeretem őket annyira. Hozzájuk bármikor fordulhatsz. Mindig segítenek. A legönzetlenebb emberek a világon. De ezért a sok jó dologért cserébe várnak tőled is áldozatokat. Te is mindig arra törekedsz, hogy mindent megtegyél értük. Ha kell, vigasztalod őket, vagy elkíséred őket bárhova. De ha arról van szó, tanácsot adsz olyan dolgokról, amikhez nem is értesz. Nekik viszont ez nem számít, mert megbíznak benned. Megfontolják a tanácsodat, legyen szó arról, hogy bele veti magát egy szakadékba, vagy egy kapcsolatba. Ők számítanak rád és ez igaz fordítva is. Ezek a barátságok sose felejtődnek el. Ha szerencsénk vagy egy egész életen át kitartanak, de ha nem akkor sincs baj. A szívünkben mindig együtt leszünk! Sokszor merítünk majd bátorságot a régi szép emlékekből. A felejthetetlen csajos napok, a mozizások és a rengeteg túrázás emléke mind végig velünk élnek.

Remélem ezek az emlékek nem csak nekem ilyen csodálatosak. Ezt a kis részt a világ legjobb barátnőinek írtam. Remélem tetszett. Mindenkiről próbáltam egy kis említést tenni. Szerintem mindenki tisztában van azzal, hogy kitartozik ezek közé az emberek közé. Köszönök mindent lányok! Egy életre hálás leszek nektek. Mindig emlékezni fogok rátok.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remélem még most is így gondolod, mert én igen!!!
Gica

Megjegyzés küldése

Glitteres feliratok
ikonok
Graffitik